Контакти

Гр. София, п.к 1618 Район Витоша, ул. Околовръстен път Номер 3
Гр. Варна, п.к 9000, Център, ул. Котел 10

Свържете се с нас

“При такъв инцидент има различни версии и причини. Техниката на пилотиране трябва да се поддържа непрекъснато, много е важно какво е било времето, понякога в смутена атмосфера самолетът не може да издържи, важна е също добрата поддръжка на самолета, техническото състояние трябва да е перфектно”. Това каза в предаването “Денят на живо” по NOVA NEWS авиоинструкторът кап. Иван Марков.

Той допълни, че е възможна и летателна грешка, която може да се случи и на най-опитния пилот.

За него, за да се минимизират те, е нужно редовно летене.

“Пилотът е пилот, когато лети, това важи за ВВС и гражданската авиация”, категоричен бе авиоинструкторът.

Кап. Марков информира, че в развитите във военно отношение страни, включително и Русия, пилотите правят по 120-150 часа нальот на година.

Хареса ли ви публикацията?

Натиснете на звезда за да ни оцените!

Средна оценка / 5. Брой гласували:

Все още няма добавен рейтинг.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *