Собственик на фризьорски салон във Велре, в нидерландската провинция Лимбург, измисли иновативен начин да поддържа прическите на клиентите си през пандемията – подстригва ги по интернет, съобщи сайтът Недерланд таймс, предава БТА.
„Трябваше да се измисли нещо, за да има някакви приходи. Иначе няма да издържа дълго“ – призна Тибо Висчедек пред местното радио 1 Лимбург.
Все повече клиенти се записват за подстригване по интернет. Това не е толкова абсурдно, колкото звучи, но е необходим асистент. Клиентът получава пакет с необходимите материали по пощата. В уговорения час фризьорът дава инструкции за всяко движение по видеовръзка, като прави демонстрация на кукла.
„Наистина е приятно да видиш колко ентусиазирани са хората – добави фризьорът. – Те се захващат с подстригването и им е приятно.
Фризьорът не прави виртуалните сеанси само за забавление. Професионалната асоциация на фризьорите в Нидерландия предупреди, че скоро много професионалисти от този бранш ще банкрутират.