Компания с връзки в Русия се оказа в центъра на онлайн скандал. Според френски инфлуенсъри от фирмата са ги потърсили за специална рекламна кампания, която да дискредитира ваксината срещу COVID-19 на „Пфайзер“ за сметка на тази на „АстраЗенека“, пишат световните медии.
Какво се е случило?
Известният френски блогър Лео Грасе публикува в „Туитър“ профила си имейл от компанията „Фаззе“. В него те го канят като инфлуенсър да говори лъжливи твърдения за ваксината на „Пфайзер“.
В имейла от компанията пише, че средствата за инфлуенсърската кампания са големи и всеки може да каже собствена сума.
„Бюджетът е колосален, клиентът иска да остане инкогнито и трябва да се скрие спонсорството“, пише в имейла от компанията. След осветляването на имейлите става ясно, че от „Фаззе“ са се свързали с още инфлуенсъри със същото предложение.
„Ако видите клипове като описаните тук, да знаете, че става дума за нарочна операция“, предупреждава Лео Грасе.