Още една марка козметика от семейство Кардашиян-Дженър.
След като видя колко пари изкарват Кайли Дженър и Ким Кардашиян със своите козметични марки, Крис Дженър реши да се опита и в индустрията за красота. Според документи, получени от E! Новини, Крис е направила първата стъпка към създаването на собствена марка козметика. Тя регистрирала търговските марки Kris Jenner Beauty, Kris Jenner Skin и Kris Jenner Skincare.
Търговските марки, регистрирани на 10 февруари, разкриват и някои от продуктите, които Крис може да пусне, включително козметика, продукти за грижа за кожата, продукти за грижа за ноктите, изкуствени мигли, продукти за грижа за косата, парфюми и много други. Риалити звездата все още не е обявила публично своя бъдещ бизнес. След новината за закриването на „Keeping Up With The Kardashians“, не е изненада, че Крис Дженър ще търси нови начини да печели пари.
През ноември 2019 г. Кайли продаде 51% от козметичната си компания на глобалния козметичен конгломерат Coty Inc. за 600 милиона долара, в резултат на което Форбс нарече Дженър „най-младият милиардер.“
Ким също подписа сделка за 200 милиона долара с Coty за 20% дял в KKW Beauty, което означава, че марката за красота на риалити звездата се оценява на 1 милиард долара.
Тогава източници казаха, че това дългосрочно стратегическо партньорство ще позволи на Coty да действа като лицензополучател за продуктите й за кожа, коса, продукти за лична хигиена и нокти, пускайки продукти в нови категории и продавайки марката продукти по целия свят.
След като Ким официално подаде молба за развод със съпруга си Кание Уест, съдбата на нейното фамилно име и марката KKW остава неясна.
Превод и редакция: TRENDY NEWS