След 26-годишно сътрудничество с “Пирели”, от Интер официално представиха своя нов основен спонсор, който ще присъства на фланелките на тима. Става въпрос за сайта socios.com, който е посветен на футболните фенове, информира sportal.bg. От самия клуб заявиха, че сътрудничеството между двете страни е началото на една нова ера за “нерадзурите”.
“Много сме горди да обявим това ново партньорство днес. Споразумение, което ни свързва с водещ бранд в своята индустрия. Тази сделка потвърждава растежа и привлекателността на марката “Интер” въпреки всичките предизвикателства, които клубът среща в този период на пандемия. Тази фланелка е от особена важност за нас, тъй като тя е първата със Скудетото на гърдите ни след толкова много години на чакане. Това е ново важно събитие в нашето пътуване и сме радостни да го отпразнуваме заедно със socios.com и всички наши фенове”, коментира изпълнителният директор на Интер Алесандро Антонело пред клубния сайт.
👕| ANNOUNCEMENT
— Inter 🏆🇮🇹 (@Inter_en) July 21, 2021
A new era has begun ⚫️🔵
Welcome, @socios!#IMMORETHANAFAN | $INTER ⚡ $CHZ pic.twitter.com/sIyvah4i9V
Според “Гадзета дело спорт” италианският шампион ще получава по 20 млн. евро годишно от това партньорство. По информация на Calcio e Finanza тази сделка поставя клуба на трето място в Серия “А” по приходи от основния спонсор. На първата позиция е Ювентус с Jeep (45 млн. евро), а на втората е Фиорентина с Mediacom (25 млн. евро).
Inter will announce their new shirt sponsor, which will be @socios. The deal will earn Inter more than €20M per year.
— Raffaele (@ItalianoCalcio) July 21, 2021
Socios are replacing Pirelli, which had been on the front of Inter’s shirt for 26 years.(📰 | GdS)