Когато Алисия Бройер изтеглила приложението TikTok миналата година, това било за нея просто начин да убива скуката, но след това 17-годишната Алисия започнала да натрупва съблазнителни 10 000 британски лири на ден, благодарение на нейните липсинг видеоклипове.
Говорейки пред Mirror, студентката обяснява как нейните университетски планове са били задължителни, когато сключила доходоносни спонсорски сделки с марки като Lancome, Urban Outfitters, Boohoo и Fenty Beauty.
„Това ми даде възможност да изкарам пари през пандемията, когато не учех“, казва Алисия.
„Ако сега успея да спечеля 10 000 британски лири за няколко дни, ще се съсредоточа върху видеоклиповете си – няма смисъл да ходя в университет“.
След като започнала да пуска видеа през юни 2020 г., първото от тях било на хита на Кейти Пери от 2010 г. „Teenage Dream“. Освен липсинг видеата, Алисия показва ежедневието си, гардероба и гримовете си.
След като профила на Алисия започнал да взривява платформата и да натрупва милиони гледания, не след дълго тя била повика да подпише договор с дигиталния мениджър на таланти Джесика Хениг от Unlocked Branding. Нещо повече, с интернет славата си, Алисия започнала да печели повече от родителите си Франк и Тами, които работят като финансови съветници. Излишно е да се казва, че професията на родителите й означава, че не позволяват на Алисия да си хаби парите на вятъра, а тя се определя като разумна и спестяваща.
Алисия споделя, че няма планове да учи в университет след като изкарва такива пари и всички подкрепят нейното решение и кариерата, която иска да гради в TikTok. Размишлявайки за любимите си спонсорски сделки досега, Алисия казва, че заснемането на реклама за Amazon Alexa, където тя се качила на покрива на кола, е акцент в нейната професия, но след като клипът бил премахнат от TikTok за твърде опасен, тя го заснела отново, но този път качвайки се на кухненския плот.
Превод и редакция: TRENDY NEWS