Напоследък все повече и повече луксозни марки започват да изследват в дълбочина възможностите на дигиталния свят и след виртуалните маратонки на Gucci, идва ред на Louis Vuitton.
Брандът празнува 200 години, отдавайки почит към своя основател с нова приключенска игра, разказва Grazia.
Озаглавена „Louis The Game“, апликацията проследява главната героиня Вивиен през шест различни свята, в които тя трябва да събере 200 свещи, за да отбележи рождения ден на LV.
Ако през последните години сте се зарибявали по Angry Birds или Subway Surfers, тук очакавйте нещо доста по-сложно, пристрастяващо и иновативно. Противно на очакванията, че модната къща ще заложи на семпло, еднократно преживяване, играта изисква време, отдаденост и умения, докато събирате пощенски картички или обличате героя си в характерните за марката кафяви, оранжеви и черни нюанси.
„Louis The Game“ може да бъде изтеглена на всички Apple, Android и Google устройства. Другите празнични инициативи на творческия екип ще откриете на LouisVuitton.com.