Netflix изглежда, че е катастрофирал в цяла Великобритания, оставяйки плащащите абонати без достъп до съдържание, пишат от DailyMail.uk.
Повечето жалби са свързани с това, че зрителите нямат достъп до уебсайта и по-точно до стрийминг предаването, което е недостъпно.
Netflix обяви миналия месец, че стандартната цена на абонамента ще се увеличи от £8.99 до £9.99 на месец.
Премиум акаунта пък ще струва от 11,99 до 13,99 паунда, но основният му план остава 5,99 паунда.
Според сайта за проследяване на прекъсвания DawnDetector има повече от 1600 жалби подадени в социалните мрежи. Почти 44% от проблемите съобщения са с липсата на връзка, а на всеки трети човек, който има проблем, посочва че той е свързан с уебсайта на Netflix.
Много от клиентите се обърнаха към социалните мрежи, за да споделят проблема. Те заявяват, че виждат кода за грешка NSES-500.
От Netflix съобщават на потребителите, че ако получат тази грешка трябва да презаредят страницата на ново. Потребители обаче казват, че това не работи и все още не могат да получат достъп до стрийминг платформата.
Причината за проблема остава неизяснен.
Недоволните клиенти започнаха да пускат различни снимки, Gif-чета и реакции за проблема свързан с Netflix в социалните мрежи.
Превод и редакция: TRENDY NEWS