Имената на Меган Маркъл и принц Хари отново се завръщат на първите страници. Този път скандалът около херцозите на Съсекс е свързан с платформата Spotify, предава The Sun.
Двамата подписаха договор със Spotify още през 2020 г. Сделката беше на стойност 25 милиона долара. Въпреки това се заговори, че съпрузите рискуват да подкопаят доверието на партньорите си.
Факт е, че херцогът и херцогинята на Съсекс пуснаха само няколко подкаста с продължителност 35 минути за една година. През 2021 г. също трябваше да излезе шоу с участието на двойката, но това беше отложено. Според британски издания миналогодишният проект струва повече от 650 000 долара на минута.
Липсата на нови подкасти накара Spotify да постави под въпрос сделката за Меган и принц Хари.
„Spotify бяха щастливи да подпишат договор с херцозите на Съсекс, но липсата на съдържание ги озадачи. Освен това изглежда принц Хари и Меган Маркъл нямат проблем да създават съдържание за други платформи“, казва източникът.
Известно е, че сега двойката трябва да спази сроковете, предвидени в договора им. Очаква се двамата да представят нови подкасти съвсем скоро тази година.
Ако не го направят, обаче, ще загубят средствата от договора и ще се окажат в много труден период. Семейството има много разходи покрай скъпото имение, в което живеят, а и не могат да разчитат вече на средства като членове на кралското семейство.
Това не е всичко: Меган и принц Хари също не са изпълнили задълженията си към Netflix. Компанията публикува реклама в Instagram, в която търси режисьор на продукцията за дебютния филм на Маркъл, The Pearl. Според експерти по този начин медийният гигант иска да окаже натиск върху съпрузите и да ускори работата по планираните проекти.
Превод и редакция: TRENDY NEWS