Instagram тества нова опция, като предлага на потребителите си да виждат всичко на цял екран и актуализирана навигация, която изглежда много напомня на TikTok. Марк Зукърбърг, главен изпълнителен директор на компанията майка Meta, публикува в четвъртък в историята си в Instagram, че хората могат да очакват скоро да видят теста.
„Снимките все още са важна част от Instagram и ние работим върху това да подобрим начина, по който се показват и на цял екран“, каза Зукърбърг.
Преди този тест потребителите на Instagram ще трябва да щракнат върху видеоклип, за да получат достъп до версията на цял екран. Тя е подобна на тази на конкурентното социално приложение TikTok, което набляга изяло на видеосъдържанието.
Актуализацията на фийда на Instagram идва, когато TikTok продължава да увеличава популярността си сред по-младите поколения, според прогноза на eMarketer. Миналата година TikTok заяви, че има повече от 1 милиард активни потребители месечно. През април Meta съобщи, че семейството й от приложения – което включва Facebook, Instagram и WhatsApp – има 2,87 милиарда потребители на ден.
Ето колко струва на Мета руския бан върху Фейсбук и Инстаграм
Instagram пусна множество актуализации и нови функции още тази година, включително позволява на всеки в приложението да маркира продукти в публикации и Amber Alerts, които позволяват на хората да виждат и споделят известия за изчезнали деца. През април Instagram също преработи начина, по който класира съдържанието, за да издигне оригиналните публикации.