Lacoste обявиха новия си творчески директор, Пелагея Колотоурос. Френската марка, която тази година ще отпразнува своята 90-годишнина , до януари беше ръководена от Луиз Тротър. Ръководството обяви, че иска да прехвърли управлението на компанията на група дизайнери, но очевидно плановете са се променили.
Пелагея Колотоурос е известна в света на модата с високопоставени колаборации и богат опит в работата с марки в пресечната точка на спортен стил и начин на живот.
Тя завършва Парсънс, Нюйоркското училище по дизайн, и започва да работи върху линията за мъжко облекло на Calvin Klein. Тогава момичето има пръст в работата по марката Yeezy – точно в момента, когато стартира сътрудничество с Adidas. Именно в екипа на тази спортна марка Пелагия продължи кариерата си – тя излезе с колекции с Ivy Park и Pharrell Williams.
Lacoste се надява, че Колотоурос ще успее да донесе нещо ново и ще продължи да предлага високопоставени сътрудничества – но с френската марка.
Алесандро Микеле се оттегля като творчески директор на Gucci
Според заместник генералния мениджър на Lacoste Катрин Спиндлър, Колотурос ще може да оформи бъдещето на марката със своята уникална и креативна визия.
„Пелагея има всички активи, за да придружава Lacoste в новия цикъл на творческо изразяване и в преследването на целта му да стане най-вдъхновяващата френска марка в спортната мода“, заключи Спиндлер.
Превод и редакция: TRENDY NEWS