Изглежда, че принципът sex sells (сексът продава) отново е актуален в модната индустрия. Ако преди рекламните кампании се опитваха да разнообразят образите, обмислени до най-малкия детайл, сега дизайнерите стигнаха до обратното заключение – голите снимки се продават по-добре. Култовите модели активно подкрепят връщането на подобни реклами. Например, Кендъл Дженър позира напълно гола за Jacquemus, а сестрите Хадид участваха в провокативна рекламна кампания на Versace. Сега е ред на Ирина Шейк.
Руският модел се появи чисто гола в кампанията на Marc Jacobs. Тя представи чантата Snapshot от новата колекция. Но не само аксесоарът и перфектната фигура на звездата привличат вниманието, но и снежнобелите й обувки на висока платформа. Всички са влюбени в такъв тип обувки още от миналата година. Светлата чанта се комбинира с нюанс на обувки, който визуално „успокоява“ малко картината и не я прави прекалено вулгарна.
Между другото, не само Ирина беше видяна в рекламната кампания – марката покани и Кендъл Дженър. Момичето обаче беше облечено, но кадрите все пак се оказаха пикантни. Моделите избраха изображение с корсет и широки панталони.
Припомняме, че преди месец, на Седмицата на модата в Париж, Ирина дефилираше на ревюто на модна къща Schiaparelli, известна със своите екстравагантни модели.
Със същата рокля на събитието специален гост бе и Кайли Дженър. Дженър побърза да изпревари природозащитниците и техните критики, заявявайки, че лъвската глава не е истинска. Тя обаче е направена изцяло ръчно, добави младата милиардерка, която изгледа от първия ред ревюто на Schiaparelli.
Превод и редакция: TRENDY NEWS