Меган, херцогинята на Съсекс, е подписала договор за представителство със световната развлекателна агенция WME, потвърдиха от агенцията в петък.
„WME ще се фокусира върху изграждането на нейните бизнес начинания в множество аспекти на агенцията и нейната по-широка екосистема, включително филмови и телевизионни продукции, партньорства с марки и др.“, сподели агенцията в социалните мрежи, като добави, че за нея е „чест“ да я представлява „във всички области“.
Новината за споразумението беше съобщена първо в ексклузивен материал от Variety в четвъртък.
Може да се каже, че подписването на договора представлява перла в короната за WME. Многобройни конкуренти на агенцията са се опитвали да привлекат публичната личност, известна преди само Меган Маркъл, откакто тя и съпругът ѝ принц Хари се преместиха в Калифорния през 2020 г.

Екипът ѝ в WME ще включва силовия агент, станал главен изпълнителен директор на Endeavor, Ари Емануел, Брад Слейтър, представител и архитект на марката в агенцията за Дуейн Джонсън, и дългогодишния агент на Серена Уилямс Джил Смолър. Освен това WME ще поеме представителството на Archewell, лейбъла за създаване на съдържание на нея и принц Хари. Ще бъдат разгледани филмови и телевизионни продукции, партньорства с марки и цялостно изграждане на бизнес. Актьорската дейност няма да бъде обект на внимание.
Връзката между компанията и херцогинята означава, че Меган се стреми да се съсредоточи върху усилията си в областта на предприемачеството. Нейното застъпничество за жените, майките и момичетата през целия й живот ще остане основна нишка в професионалната й работа. В корицата си за Variety миналата година тя обсъди амбициите си около оригиналното съдържание на Archewell (в момента тя и Хари участват в сделка с Netflix).
„Толкова много от начина, по който със съпруга ми виждаме нещата, е чрез нашата любовна история. Мисля, че това е, с което хората по света се свързаха, особено с нашата сватба. Хората обичат любовта. Аз не съм изключена от това чувство“, каза Меган.
„За сценария искаме да помислим как можем да се развием от същото пространство и да направим нещо забавно. Не е нужно винаги да е толкова сериозно. Като добра романтична комедия. Не ни ли липсват? Толкова много ми липсват на мен.“
Досега херцогът и херцогинята на Съсекс са реализирали два документални сериала с Netflix, включително „Хари и Меган“. Тази поредица представлява най-стриймваната документална премиера в историята на Netflix, като през първата седмица са гледани 81,5 милиона минути.
Меган е глобална икона, която е начело на списъци като „Най-влиятелните хора“ на списание TIME, „25-те най-влиятелни жени“ на The Financial Times, „Силата на жените“ на Variety и „Vogue 25“ на британския Vogue.
Превод и редакция: TRENDY NEWS