Този ресторант със сигурност не може да бъде обвинен, че е надценил менюто си.
Китайски ресторант в Монреал става известен заради своите „изключително честни“ описания на менюто за всички включени ястия, предава Foxnews.
По-рано тази седмица потребител на Twitter- Ким Белаир сподели снимки на няколко от описанията от менюто на р-т „Aunt Dai“, които са написани от собственика на ресторанта.
„“Aunt Dai“ е любимият ми китайски ресторант в Монреал, но истинското лакомство е менюто, включващо изключително честен коментар от собственика“, пише Белаир.
Ястията, които въпросният потребител включва в туит-а си, бяха портокаловото говеждо, което очевидно „не е толкова добро“ в сравнение с пилето General Tao на ресторанта и сладките и пикантни свински ленти, на които собственикът „не е голям фен“, защото е различно от версията, която той яде, когато отиде в университет в Китай. Всички тези описания могат да бъдат видени от посетителите на ресторанта докато избират какво да си похапнат.
Aunt Dai is my favourite Chinese restaurant in Montreal, but the REAL treat is the menu, featuring extremely honest commentary from the owner. pic.twitter.com/FpA1xt0GrF
— Kim Belair (@BagelofDeath) January 10, 2021
В туита бяха показани и описанията за говеждото месо от сатай, което собственикът „НЕ е имал възможност да опита“, когато е написал описанието, и говеждото месо от кимион, което според собственика е „много вкусно“.
Откакто Belair публикува туит-а в неделя, той е ретуитиран повече от 9 400 пъти и е харесан повече от 66 500.
Малко след това, Feigang Fei, собственикът на ресторанта, се похвали с много повече посетители.
Фей каза, че е започнал да пише описанията, защото клиентите не са били запознати с някои от традиционните елементи в менюто и биха поръчали неща, които в крайна сметка не са искали.
„Цялата идея е просто да уведомим хората какво поръчват“, каза той. „Много хора го намериха за много смешно, но в същото време изключително полезно. Не мислех, че трябва да пиша коментари за всеки вид ястие, но това се хареса и ме провокира да го направя. „
В крайна сметка Фей каза, че ресторантът иска да бъде „много честен, много верен на себе си и на клиентите си“.
„Не искаме те да идват с големи очаквания и след това да се чувстват разочаровани“, каза Фей. „Не сме най-добрият ресторант за храна, но се опитваме да правим всичко възможно всеки ден и да задоволяваме клиентите си.“
Превод и редакция: Trendynews