Прочулата се след участието си в предаването „X Factor“ изпълнителка Тита създаде собствен бранд за маратонки, в колаборация с известен бранд за обувки. Antilopa, каквото е името на марката, са екстравагантни обувки, подходящи за различни поводи. Изпълнителката е явление в България и неслучайно тя е първият артист у нас, който дръзва да създаде собствена серия маратонки.
Идеята идва от режисьора Kирил Киров – Кико още преди година, когато събира Тита, Криско и Боро Първи в офиса на звукозаписната компания Adamand с предложението да създадат мърч.
Сега се появи най-новата колекция от марката и за рекламата на новите модели помощници на Тита са секси актрисата Диляна Попова и инфлуенсърката Александра Петканова.
В рекламата трите красавици обуват маратонки от новата колекция и споделят своите впечатления.
„Новите обувки са супер удобни. Имат някаква иновативна формула, все едно те карат да стъпваш напред“ – казва Алекс Петкаова.
От своя страна Диляна Попова отбелязва: „Аз съм страшен фен на маратонки като цяло. Не знам дали са меки, но са леки. Дизайнът им е доста свеж“
Тита определя обувката като бижу и аксесоар, който трябва да е УАУ. Като заключение Петканова отсича: “ Българите сме голяма сила. Защо да не надминем световните брандове? По нищо не им отстъпваме.“
Трите хубавици обсипаха социалните си мрежи със снимки от фотосесията и линкове към официалния онлайн магазин, откъдето последователите им могат да закупят обувките.
Яко!!!