Facebook Inc очаква, че нейната следизборна забрана на политически реклами ще продължи още един месец. Това се казва в имейл, изпратен от социалната мрежа до рекламодателите в сряда.
Facebook обяви забраната като част от борбата с дезинформацията в своята платформа, преди това заяви, че забраната ще продължи поне една седмица, но може да бъде удължена.
„Въпреки че множество източници прогнозират победител на изборите, ние все още вярваме, че е важно да помогнем за предотвратяване на объркване или злоупотреба в нашата платформа“, каза Facebook в имейла, видян от Ройтерс.
Говорител на компанията отказа коментар.
Google също изглежда се придържа към забраната си за политическа реклама след изборите.
Компанията, която заяви, че забраната ще продължи поне една седмица след затварянето на избирателните секции на 3 ноември, отказа да отговори на въпроси кога и как ще приключат ограниченията.
По-рано говорител на Google заяви, че компанията ще отмени забраната си въз основа на фактори като времето, необходимо за преброяване на гласовете, както и дали има граждански вълнения.