Новата кампания на парфюма на Били Ейлиш е мрачна – и мокра. В рекламите на новия си аромат, наречен Eilish No. 2, 20-годишната носителка на „Грами“ позира в черен дъжд, облечена в прозрачна, плетена рокля.
„Наистина ми хареса идеята за един по-мрачен, дъждовен свят за Eilish No. 2“, казва Ейлиш в изявление.
„Започнахме с елементите на оригиналната „Eilish“ – топлина и сладост, но след това добавихме пикантни и дървесни елементи за по-знойно и мокро усещане.“
Звездата „иска да предаде усещане за чувствената си страна и да бъде обляна в тези нотки, носени, за да обгърнат кожата.“
Кампанията сякаш повтаря музикалния клип на Eilish „Happier Than Ever“, в който тя танцува под дъжда в нощта.
„Пускането на пазара на Eilish беше световен успех. Беше вълнуващо да видим как феновете реагират толкова ентусиазирано на дебютния аромат на Били. Аромат, който тя преследваше от години.“
Това казва президентът на Parlux Лори Сингър в съобщението за пресата.
„Като страстен любител на парфюмите, Били беше развълнувана от разработването на новия си аромат. Отдели време от натоварения си график, за да дойде в лабораторията за парфюми. За да се срещне и да работи директно с парфюмериста.“
Сингър добавя: „Били знаеше точно какво иска да създаде: мокър, дъждовен, зноен, дървесен цветен аромат, наречен Eilish No.2.“
Подобно на своя предшественик, флаконът на новия аромат е вдъхновен от любимите части на тялото на Ейлиш. Именно гърдите, шията и ключицата, Изпълнителката черпи вдъхновение от името на парфюма, за да създаде „връзка между формата на изписаното число и чувствените извивки на флакона и изображенията“.
Парфюмът Eilish No. 2 е веган, без жестокост и с чисти съставки. Също така е сертифициран от глобалния списък на PETA „Красота без зайци“ за продукти без жестокост.
Описван като „тъмен, дървесен и съблазнителен“ аромат, Eilish No. 2 се продава на цена от 72 долара и ще бъде пуснат на пазара ексклузивно на BillieEilishFragrances.com.
Превод и редакция: TRENDY NEWS