Шефът на Tesla Inc (TSLA.O) Илон Мъск, който никога не е използвал традиционна реклама за продажба на автомобили, заяви, че автомобилният производител ще опита и ще види дали това ще даде резултати. Тази информация предава Reuters.
Мъск заяви, че е „иронично“, че като главен изпълнителен директор на Tesla, той вече притежава Twitter. Платформата на социалната медия е силно зависима от рекламите и скоро ще бъде ръководена от рекламния ветеран Линда Якарино, която той нае миналата седмица.
„Затова предполагам, че трябва да кажа, че рекламата е страхотна и всеки трябва да я прави. Ще изпробваме малко реклама и ще видим как ще се получи“.
Това бяха думите на Мъск на годишната среща на акционерите на Tesla в Остин, Тексас.
Това подчертава усилията му да укрепи доверието на инвеститорите в перспективите на автомобилния производител в момент, когато нарастващата конкуренция и бавната икономика принудиха Tesla да намали цените.
Откакто Мъск придоби Twitter през октомври, рекламодателите избягаха от платформата на социалната медия, притеснени, че рекламите им може да се появят до неподходящо съдържание, след като компанията загуби близо 80% от персонала си.
Мъск от години се противопоставя на идеята за реклама, като през 2019 г. написа в Туитър, че „мрази рекламата“ и „Използваме тези пари, за да направим продукта страхотен“.
Но във вторник той заяви, че много хора не знаят за достъпността на автомобилите Tesla и за техните „невероятни“ характеристики и функционалност.
Превод и редакция: TRENDY NEWS