Ръководителите на Meta Platforms (META.O) са силно фокусирани върху увеличаването на броя на потребителите на новия им конкурент на Twitter – Threads, след като приложението загуби повече от половината от потребителите си в седмиците след шумното си пускане. Това заяви главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг пред служителите си в четвъртък.
Задържането на потребителите в текстовото приложение е по-добро от очакванията на ръководителите, въпреки че „не е перфектно“, казва Зукърбърг, говорейки на вътрешнофирмено заседание, чийто аудиозапис бил предоставен на Reuters.
„Очевидно е, че ако се регистрират повече от 100 милиона души, в идеалния случай би било страхотно, ако всички или дори половината от тях останат. Все още не сме стигнали дотам“, казва той.

Зукърбърг заявява, че смята този спад за „нормален“ и очаква задържането на потребителите да нарасне, тъй като компанията добавя повече функции към приложението, включително версия за настолни компютри и функционалност за търсене.
Meta разглежда възможността за добавяне на повече „кукички, стимулиращи задържането“, които да привличат потребителите да се връщат в приложението, като например „да се уверим, че хората, които са в приложението Instagram, могат да виждат важни теми“, каза главният продуктов директор Крис Кокс.
Говорител на компанията отказа да коментира срещата.
Коментарите на ръководителите дойдоха ден след като Мета зарадва инвеститорите с розова прогноза за ръст на приходите – знак за завръщане на компанията, която се сблъска с дълбок скептицизъм относно големите си разходи за метапространството миналата година, когато продажбите на реклами спаднаха.
Разкритието доведе до скок на акциите на Meta с 8 % в четвъртък.
По време на разговора Зукърбърг заявява пред служителите, че според него работата на компанията по технологията за добавена и виртуална реалност, която ще захранва метавселената, „не изпреварва значително графика, но върви по план“.
Превод и редакция: TRENDY NEWS