Правителството на Обединеното кралство плати на инфлуенсъри сумата от 63 000 британски лири за популяризиране на приложението NHS Test and Trace.
42 инфлуенсъра в социалните медии бяха част от кампанията, която се проведе миналата година, включително хора като известните звезди на Острова на любовта Шона Филипс, Крис Хюз и Джош Дензъл.
От числата вероятно всяка знаменитост е получила около 1500 британски лири за популяризиране на приложението – но това може да варира в зависимост от броя последователи.
Информацията стана публична след заявка към информационен портал за достоверност във Великобритания.
Ето и официалния отговор на правителството:
Като част от по-широката комуникационна стратегия за повишаване на съществената осведоменост за услугата за тестване и проследяване на NHS и значението на тестването за Covid-19, работим с ключови микро и макро инфлуенсъри, за да достигнем до младите хора в канал, с който редовно се ангажират, тъй като попринцип използваме традиционния маркетинг и реклами, за да достигнем до възрастни чрез печат, радио и телевизионна реклама.