Вероятно трудно ще изместят клана Кардашиян-Дженър от светлината на прожекторите, но новата лятна рекламна кампания, в която Деми Мур застава пред обектива с трите си дъщери Румър, Скаут и Талула, е продължение на изключително успешния „семеен“ подход, подхванат от доста марки напоследък.
58-годишната актриса, която е и инвеститор в бранда Andie Swim, разкрива, че сега е перфектното време да застане пред камера, „посрещайки лятото и усещането за свобода и цялост“. „Беше важно за мен да включим дъщерите ми в тази кампания. Надявам се, че това ще предизвика другите да създадат значими връзки помежду си и да отпразнуват всеки момент от живота“, цитира Grazia,
Официални представители на компанията подчертават, че „винаги сме говорили как да се възползваме от това, което правим заедно. Почувствахме, че е дошъл перфектният момент да направим тази лятна кампания заедно.“