Метавселената се превръща в технология, която все повече навлиза в нашето ежедневие. Всеки ден все повече марки и компании залагат на настоящето и бъдещето на виртуалната реалност и блокчейн технологията. Наскоро две от най-големите японски автомобилни компании обявиха влизането си в Mетавселената, предава DailyCoin.
Водещите световни производители на автомобили Toyota и Nissan планират да предложат нови виртуални преживявания, включително виртуални събития и виртуални офиси за поддръжка. И двете компании ще наблегнат на внасянето на иновативни преживявания чрез Метавселената, предлагайки изложби на автомобили, използващи виртуална реалност (VR).
Вълкът от Уолстрийт предлага курсове по крипто
В момента те си партнират с разработчика на видеоигри VRChat. Двете компании ще имат различни подходи и случаи на използване за своите виртуални светове. Nissan планира да създаде VR стаи за своите клиенти, докато Toyota ще създаде отдалечени работни пространства за своя персонал.
Срещите на Toyota ще се провеждат в метавселената и персоналът ще използва виртуални аватари, за да присъства на тях. Други големи автомобилни компании навлязоха във виртуалното пространство през последните месеци. През март McLaren си партнира с InfiteWorld, водеща инфраструктурна платформа за Метавселена. Ferrari и Lamborghini също с гордост пуснаха колекции NFT-та на своите марки.
Коя е първата банка в метавселената?
От Trendy News припомняме, че към края на февруари в Метавселената влезе доли скептичната банка JPMorgan. Салонът на банката е наречен „onyx lounge“, термин, произлизащ от вътрешната блокчейн система за плащания на банката и се намира в търговския център Metajuku на Decentraland. Посетителите на салона ще намерят бродещ тигър и дигитален портрет на главния изпълнителен директор на банката Джейми Даймон.