В света на кучешкото влияние в социалните медии 5-годишният голдън ретривър Тъкър Бъдзин е номер 1 пред животинските инфлуенсъри, според проучване на компанията Printed Pet Memories.
Той е куче за милиони долари, като от 2-годишна възраст насам печели седемцифрени суми годишно от спонсорирани реклами.
Tucker Budzyn is a Golden Retriever “influencer” who makes around $1 Million a year 🐶💰🤯 pic.twitter.com/Sh9bK04Sac
— Daily Loud (@DailyLoud) May 21, 2023
„Платената публикация в YouTube може да бъде от 40 000 до 60 000 долара за 30-минутно видео“, казва собственичката на Тъкър Кортни Бъдзин.
„В Instagram печелим около 20 000 долара за три до осем сторита“.
31-годишната Бъдзин, която преди е чистила къщи, и съпругът ѝ Майк, строителен инженер, напускат работата си, за да се грижат за Тъкър и кученцето му Тод на пълен работен ден.
Тя прави на Тъкър страница в Instagram в деня, в който го получава на 8-седмична възраст през юни 2018 г. През следващия месец първото му видео „побърква“ мрежата.
„Дадохме му кубче лед и той просто го лапна“, казва Будзин.
„Бях зашеметена, че толкова много хора се интересуват от кучето ми, както и аз. Когато стана на 6 месеца, имаше 60 000 последователи… Беше лудост.“
Сега Тъкър има близо 25 милиона последователи в социалните медии – 11,1 милиона в TikTok, 5,1 милиона в YouTube, 4,3 милиона във Facebook. 3,4 милиона в Инстаграм и 62 400 в Туитър.
Семейство Бъдзин си партнират с компании като BarkBox, месечна абонаментна услуга, и King Kanine CBD за кучета, с които създават собствена колекция от продукти.
На второ място в списъка на кучешките инфлуенсъри е @whataboutbunny, сладурче, което има 8,3 млн. последователи в TikTok и чиито приходи, според проучването, са между 4 997 и 8 328 долара на публикация.
@DougthePug, който има 6 милиона последователи в TikTok, е на трето място с приходи в диапазона от 3599 до 5999 долара на обява.
Бизнесът процъфтява и за Boomer, самоед, който е на 11-о място в списъка.
Неговата собственичка, 34-годишната Чаришма Коен, е получила кученцето на 11-седмична възраст от развъдник в Кънектикът, когато е живяла в Бруклин. В деня, в който го взела, през юли 2018 г., тя създала профил в Instagram – @boomer_the_landcloud, за да споделя видеоклипове с близките си.
До август той става много популярен.
Компании като PetSmart и Blue Buffalo pet food започват да молят Бумър, който вече има 3,3 милиона последователи в TikTok, да създава реклами за техните продукти. Сега той печели шестцифрена сума годишно, като си сътрудничи с компании като Expedia, MGM Resorts, Disney и Amazon, казва Коен.
Американските хулигани, питбулите Ноа и Линкълн, които са на 10-то място в списъка, печелят близо 55 000 долара през 2021 г. и 40 000 долара през 2022 г. и са работили с марки като Walmart, PetSmart, Swiffer, LG и Warner Brothers, за филма си „Лапи на яростта“.
Превод и редакция: TRENDY NEWS