За да станете свидетели на дебюта на Лионел Меси в САЩ, може да се наложи да получите заплата, голяма колкото неговата, съобщава CNN.
Билетите за очаквания му първи мач в петък за Интер Маями в турнира за Купата на Лигата се продават за 110 000 долара, според търсене в сайта за препродажба на билети Vivid Seats. Това е една от най-скъпите цени на билети, регистрирани някога за отбор от МЛС.
Цените на някои места се покачиха, след като в събота футболната суперзвезда официално подписа с отбора от Мейджър лийг сокър в сделка, за която се съобщава, че е на стойност между 50 и 60 млн. долара годишно.
Все пак има и много по-евтини варианти за мача в петък. Средната цена е 487 долара, а някои фенове пропътуват близо 700 мили, за да видят мача срещу мексиканския отбор Cruz Azul, заяви говорител на Vivid Seats.
Билетите за миналогодишния мач за Купата на Лигата между Интер Маями и Барселона струваха около половината от тази сума.
Според Vivid Seats цените за дебюта на Меси в МЛС на 20 август срещу Шарлът са средно 288 долара, което е с близо 900% повече от началото на юни, когато започнаха спекулациите, че Меси ще пристигне в САЩ.
Като цяло цените на билетите за Интер Маями, който в момента е на последно място в класирането, също са скочили с около 700% оттогава.
36-годишният Меси е един от най-награждаваните спортисти в историята, като седем пъти е печелил престижната награда „Златна топка“ и беше част от отбора на Аржентина, който спечели Световната купа миналата година.
Според многобройните доклади сделката му включва опция за частично притежаване на клуба и дял от приходите от новите абонати на услугата за стрийминг MLS Season Pass на Apple TV.
По време на събитието по представянето на договора в неделя Меси заяви, че е „много развълнуван“ да бъде в Маями. „Идвам тук със същото желание да се състезавам, желание да печеля и да помогна на клуба да продължи да се развива“, каза той пред препълнения стадион.
„Messi mania“ се разпростира и извън терена. Миналата седмица Hard Rock Cafe представи „Messi Chicken Sandwich“, който представлява хрупкави пържени пилешки гърди в стил „Миланезе“, покрити с разтопено проволоне. Сандвичът вече се продава в хотелите и ресторантите на компанията.
Превод и редакция: TRENDY NEW