Лурдес Леон отново позира в предизвикателна визия.
24-годишната дъщеря на Мадона продължава да преследва кариера в модата и този път се включва в кампания на цветния бранд Juicy Couture, редом до плюс сайз модела Ашли Греъм.
Двете рекламират новите предложения на марката за спортно облекло, която бе завладяла пазара през началото на хилядолетието и сега е на път да се завърне, след като стилът от 2000-те е най-актуалният този сезон.
През август холивудската агенция CAA пое менажирането на Лурд Леон като модел. Ръководството на CAA обясни решението си с факта, че през последните няколко години модните марки стават по-склонни да търсят нестандартни персонажи като Лурд за съвместна работа. Тя е била лице на Miu Miu, Converse, Miaou, Stella McCartney, а също така участва в кампанията Supreme x Jean Paul Gaultier.
Лурдес дебютира на модното дефиле за първи път през 2018 година, когато стана част от Седмицата на модата в Ню Йорк. Преди това тя вече позираше за кампании и вдъхновяваше с дръзкия си стил.
Кампанията на Juicy е меко казано провокативна. Дъщерята на Мадона позира съвсем натурална, със своя целулит и окосмяване по тялото. Момичето е известно точно с това – доста натуралната си визия и секси излъчване.
Източник: missbloom.bg