Служебният министър на туризма Стела Балтова и съоснователят и председател на борда на директорите на Trip.com Group Джеймс Лян се договориха да проучат различни възможности за сътрудничество и стартиране на промотирането на дестинация България на китайския пазар. Очаква се в близките шест месеца китайските туристи отново да започнат да планират своите ваканции.
В хода на срещата министър Балтова представи възможностите за туризъм в България – културен, зимен и морски, спа и уелнес, приключенски, голф, кулинарен и винен.
„Популяризирането на това богатство е приоритет в нашата работа и ще се радваме, ако повече китайски туристи посетят България и се запознаят с нейните забележителности“, допълни тя. По думите ѝ древната ни история би представлявала интерес за туристите, които пристигат от Китай и именно върху такъв тип туристически продукти трябва да се постави акцент при планирането на бъдещите маркетингови активности.